Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownej informacji drogą elektroniczną do Działu Obsługi Klienta sklepu na adres office@asjewellery.pl, bądź wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu 14 dni od daty otrzymania towaru, jak również poprzez kontakt telefoniczny z naszym biurem obsługi pod numerem +48 887070665, w tym celu prosimy o przygotowanie informacji mających na celu łatwiejszą identyfikację rozmówcy.
2. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni kalendarzowych od daty przyjętej jako datę odstąpienia od umowy na adres Sklepu w stanie niezmienionym, nieuszkodzonym, a w przypadku uszkodzenia zawartości wchodzącej w skład zamówienia, konsument jest zobowiązany ponieść koszty naprawy, czy zniwelowania szkody na rzecz sprzedawcy, w tym celu:
Konsument zobowiązany jest do wydrukowania formularza, oraz prawidłowego wypełnienia, podpisania i odesłania na adres sklepu zeskanowanego dokumentu na office@asjewellery.pl w tytule wpisując treść odstąpienie od umowy nr (numer zawartej umowy otrzymany w mailu po dokonaniu zakupu), bądź odesłania standardową pocztą wraz z produktem na adres serwisu:
AS Jewellery SP Z O. O.
ul. Szkolna 1A/1
63-100 Śrem
kom: +48 887070665
4. Zwrot zapłaconej przez Użytkownika kwoty zostanie dokonany przelewem na wskazane przez Użytkownika konto bankowe uwzględnione w formularzu odstąpienia od umowy.
5. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.