Jeżeli zakupiony przedmiot, nie spełnił Twoich oczekiwań

Obdarowany prezent okazał się nietrafiony

Z przyjemnością wymienimy go na inny, dokonamy modernizacji,

które spełnią oczekiwania, jak również przyjmiemy zwrot.

Wystarczy skorzystać z poniższych formularzy:

Formularz wymiany produktu

Formularz zwrotu produktów



1. Zgodnie z ustawą  z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownej informacji drogą elektroniczną do Działu Obsługi Klienta sklepu na adres office@asjewellery.pl, bądź wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu 14 dni od daty otrzymania towaru, jak również poprzez kontakt telefoniczny z naszym biurem obsługi pod numerem +48 661357533, w tym celu prosimy o przygotowanie informacji mających na celu łatwiejszą identyfikację rozmówcy.

2. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni kalendarzowych od daty przyjętej jako datę odstąpienia od umowy na adres Sklepu w stanie niezmienionym, nieuszkodzonym, a w przypadku uszkodzenia zawartości wchodzącej w skład zamówienia, konsument jest zobowiązany ponieść koszty naprawy, czy zniwelowania szkody na rzecz sprzedawcy, w tym celu:

Konsument zobowiązany jest do wydrukowania formularza, oraz prawidłowego wypełnienia, podpisania i odesłania na adres sklepu zeskanowanego dokumentu na office@asjewellery.pl w tytule wpisując treść odstąpienie od umowy nr (numer zawartej umowy otrzymany w mailu po dokonaniu zakupu), bądź odesłania standardową pocztą wraz z produktem na adres serwisu:

AS Jewellery SP Z O. O.

Psarskie

ul. Kasztanowa 13B/1

63-100 Śrem

kom: +48 661357533



4. Zwrot zapłaconej przez Użytkownika kwoty zostanie dokonany przelewem na wskazane przez Użytkownika konto bankowe uwzględnione w formularzu odstąpienia od umowy. 


5. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki towaru do Konsumenta, tylko koszty zakupionego towaru, wszelkie formy przesyłki wchodzą w skład kosztów bezzwrotnych, z których sprzedawca nie pobiera korzyści materialnych dlatego odstępując od umowy sprzedaży Konsument jest zobowiązany odesłać towar na swój koszt.

6. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.