ornament%20lewy.jpghttps://www.instagram.com/asfashion_star/   https://asjewellery.pl/kontakt   https://www.instagram.com/as_jewellery/   https://twitter.com/AS_Jewellery_PL   
https://www.facebook.com/asbizuteriaPrawa%20str%201.png

Formy płatności dostępne dla wszystkich Klientów sklepu AS Jewellery

Oferujemy Państwu standardowy przelew na konto bankowe

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do realizacji w celu przygotowania wysyłki.

Nasza firma posiada konto bankowe w mBanku 

poniżej przedstawiamy wzór z wymaganymi danymi do wpłaty.

AS JEWELLERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

konto mBank

NR: 73 1140 2004 0000 3002 7965 9070

W tytule przelewy prosimy podać dane zamawiającego.

Dla zakupów z zagranicy prosimy użyć poniższych danych:

AS JEWELLERY SP. Z O. O.

konto mBank

IBAN: PL 73 1140 2004 0000 3002 7965 9070

BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

W tytule przelewy prosimy podać dane zamawiającego.

Nasza firma oferuje również dostęp do form płatności elektronicznej obsługiwane przez:


 

PŁATNOŚCI MOBILNE

proces_płatności_raty.png


 

 PŁATNOŚCI ODROCZONE

FB_P24NOW_1.png

pasek_płatności_odroczone.png


 

MBank_individual-svg_.png
 


Raty

mBank mRaty to pożyczka ratalna, dzięki której możesz swobodnie kupować na raty w internecie. Cały proces wnioskowania o raty odbywa się w jednym oknie przeglądarki. Nie jesteś odsyłany do żadnych dodatkowych komunikatów mailowych czy placówki banku. Złożenie wniosku, otrzymanie decyzji z banku i zaakceptowanie umowy odbywa się w jednym procesie kredytowym. Ponadto wymagamy od Ciebie minimum formalności, ponieważ Twoja zdolność weryfikowana jest w oparciu o deklarację dochodu, którą składasz na wniosku o pożyczkę.




 
 

NIE WYSYŁAMY ZAMÓWIEŃ ZA POBRANIEM.

Wszelkie zamówienia dokonane błędnie poprzez utraty połączenia internetowego w momencie zakupu, czy też z powodu wygaśnięcia sesji z racji zbyt długiego oczekiwania na potwierdzenie, są weryfikowane przez nasz system i zostają anulowane, dlatego dokonując jednorazowo kilku prób zakupu, nawet w sytuacji gdy okaże się, że wybrana pierwsza forma zapłaty nie powiedzie się i dokonuje się zakupu ponownie, nasza obsługa sklepu zostawi aktualne zamówienie, lub dokona zmiany statusu, w momencie zaksięgowania wpłaty. Wszelkie formy są monitorowane mailowo.