FB święta.png
   Tweet święta.png   IN święta.png   Kontakt święta.png   Star święta.png Ornament AS banner top prawy 6.png

Formy płatności dostępne dla wszystkich Klientów sklepu AS Jewellery

Oferujemy Państwu standardowy przelew na konto bankowe

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do realizacji w celu przygotowania wysyłki.

Nasza firma posiada konto bankowe w mBanku 

poniżej przedstawiamy wzór z wymaganymi danymi do wpłaty.

AS JEWELLERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

konto mBank

NR: 73 1140 2004 0000 3002 7965 9070

W tytule przelewy prosimy podać dane zamawiającego.

Dla zakupów z zagranicy prosimy użyć poniższych danych:

AS JEWELLERY SP. Z O. O.

konto mBank

IBAN: PL 73 1140 2004 0000 3002 7965 9070

BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

W tytule przelewy prosimy podać dane zamawiającego.

Nasza firma oferuje również dostęp do form płatności elektronicznej obsługiwane przez:


 

PŁATNOŚCI MOBILNE

proces_płatności_raty.png


 

 PŁATNOŚCI ODROCZONE

FB_P24NOW_1.png

pasek_płatności_odroczone.png


 

MBank_individual-svg_.png
 


Raty

mBank mRaty to pożyczka ratalna, dzięki której możesz swobodnie kupować na raty w internecie. Cały proces wnioskowania o raty odbywa się w jednym oknie przeglądarki. Nie jesteś odsyłany do żadnych dodatkowych komunikatów mailowych czy placówki banku. Złożenie wniosku, otrzymanie decyzji z banku i zaakceptowanie umowy odbywa się w jednym procesie kredytowym. Ponadto wymagamy od Ciebie minimum formalności, ponieważ Twoja zdolność weryfikowana jest w oparciu o deklarację dochodu, którą składasz na wniosku o pożyczkę.




 
 

NIE WYSYŁAMY ZAMÓWIEŃ ZA POBRANIEM.

Wszelkie zamówienia dokonane błędnie poprzez utraty połączenia internetowego w momencie zakupu, czy też z powodu wygaśnięcia sesji z racji zbyt długiego oczekiwania na potwierdzenie, są weryfikowane przez nasz system i zostają anulowane, dlatego dokonując jednorazowo kilku prób zakupu, nawet w sytuacji gdy okaże się, że wybrana pierwsza forma zapłaty nie powiedzie się i dokonuje się zakupu ponownie, nasza obsługa sklepu zostawi aktualne zamówienie, lub dokona zmiany statusu, w momencie zaksięgowania wpłaty. Wszelkie formy są monitorowane mailowo.