Regulamin Sklepu Internetowego asjewellery.pl



SPIS TREŚCI

§. 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

§. 2. DEFINICJE

§. 3. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

§. 4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

§. 5. REJESTRACJA, WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

§. 6. WARUNKI SPRZEDAŻY

§. 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

§. 8. PERSONALIZACJA

§. 9. PROMOCJE I RABATY

§. 10. KARTY UPOMINKOWE AS

§. 11. PŁATNOŚCI

§. 12. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON

§. 13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

§. 14. REKLAMACJE

§. 15. GWARANCJA

§. 16. WYSYŁKA

§. 17. BIURO OBSŁUGI

§. 18. POSTANOWIENIA KOŃCOWE



§. 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE


1. Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin wraz z przepisami prawa w sposób wyłączny i wyczerpujący regulują kwestie dotyczące korzystania ze Sklepu Internetowego AS Jewellery dostępnego pod adresem: www.asjewellery.pl

2. Operatorem Sklepu Internetowego AS Jewellery jest
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AS" Anna Styś, z siedzibą w Borku Wielkopolskim, przy ul. Zdzieskiej 37 a, 63-810 Borek Wielkopolski, NIP: 6961813380 REGON: 302717365, Telefon 532 859 893, email: biuro@asjewellery.pl

3. Operator Sklepu Internetowego AS Jewellery świadczy usługi wymienione w niniejszym Regulaminie na zasadach w nim określonych.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AS" Anna Styś z siedzibą w Borku Wielkopolskim, 63-810 Borek Wielkopolski ul. Zdzieska 37 a, Strona internetowa: www.asjewellery.pl



§. 2 DEFINICJE


1. Operator Sklepu, Sprzedający – Operator Sklepu Internetowego AS Jewellery, o którym mowa w §. 1 ust. 2 Regulaminu;

2. Użytkownik, Kupujący – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną;

3. Przedsiębiorca – Użytkownik wykonujący działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 220 poz. 1447 z późn. zm.);

4. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonujący czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

5. Sklep – Sklep Internetowy AS Jewellery dostępny pod adresem internetowym: www.asjewellery.pl;

6. Regulamin – Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną;

7. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

8. Dni kalendarzowe - dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli, z włączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

9. Konto Użytkownika – miejsce dostępne dla Użytkowników Sklepu po wprowadzeniu adresu e-mail i hasła, umożliwiające m.in. zamawianie towaru, śledzenie stanu realizacji zamówienia, zmianę i poprawianie danych osobowych, itp.

10. Personalizacja - dodatkowa usługa którą świadczy Sprzedawca na potrzeby Konsumentów, mająca na celu indywidualne dopasowanie towaru do potrzeb Kupujacych, tj., zmian celem podniesienia jakości wizualnych produktu na potwierdzone życzenie Konsumenta w sposób określony w § 8. 2.

11. Promocje Rabaty - zniżki przyznawane prawidłowo zarejestrowanym Użytkownikom sklepu na podstawie Rabatu procentowo ustalonych przez Sprzedawcę.

12. Gwarancja - (od 1996 r. gwarancja jakości) to pisemne zobowiązanie gwaranta do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy. Gwarancja jakości chroni konsumenta tylko wtedy, gdy gwarant tej ochrony udzielił - wszystkie uprawnienia i tryb ich realizacji określa Regulamin sklepu online www.asjewellery.pl
Oświadczenie gwarancyjne powinno być sformułowane w języku polskim, w sposób zrozumiały i nie wprowadzający w błąd.


§. 3. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ


1. Operator Sklepu prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego AS Jewellery.

2. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu korzystania ze Sklepu Internetowego AS Jewellery w celu zawarcia umowy sprzedaży oraz jej realizacji.

3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieokreślony.

4. Zamówienia, w sposób określony w §. 6., można składać po dokonaniu rejestracji.

5. Użytkownik, który dokonał rejestracji może złożyć Zamówienie po zalogowaniu się na Konto Użytkownika podając adres e-mail i hasło.

6. Zamówienia realizowane są na terytorium Polski. Istnieje także możliwość wysyłki za granicę. Ale Sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji wysyłek tylko na terenie Unii Europejskiej, wysyłki po za tymi warunkami nie bedą realizowane, a zamówione towary anulowane. W takim przypadku warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z Kupującym.

7. Koszty dostawy będą naliczane na etapie składania zamówienia, w zależności od dokonanego przez Kupującego wyboru sposobu dostawy, formy płatności i rodzaju zamawianego towaru.


§. 4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ


1. W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Użytkownik powinien posiadać:

a. Przeglądarkę internetową: Safri dla Apple (JavaScript) wersje nie starsze niz 7.0, Internet Explorer w wersji nie starszej niż 8.0 lub Mozilla FireFox w wersji nie starszej niż 20.0 lub Chrome (wszystkie wersje) oraz Opera w wersji nie starszej niż 2,

b. Włączoną obsługę Java Script,

c. Aktywny adres e-mail.

2. Warunkiem świadczenia usług określonych w Regulaminie jest zapoznanie się i zaakceptowanie wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu.


§. 5. REJESTRACJA, WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ


1. Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla Użytkownika tworzone jest indywidualne Konto Użytkownika.

2. Użytkownik, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny. Użytkownik może także dokonywać zakupów w Sklepie Internetowym bez rejestracji, jednakże w takim przypadku rezygnuje z utworzenia Konta Użytkownika i funkcjonalności do niego przypisanych, tj. zapamiętanie danych adresowych czy śledzenie stanu realizacji zamówienia, oraz zakupów w ofertach specjalnych, po rabatach.

3. Do rejestracji niezbędne jest podanie: aktywnego adresu e-mail, loginu oraz ustawienie hasła.

4. W trakcie rejestracji możliwe jest także podanie danych do wysyłki. W przypadku, gdy formularz wypełnia Konsument są to:

a. Imię i nazwisko,

b. Adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj),

c. Numer telefonu.

d. Dodatkowy adres do wysyłki, inny niż podany podczas rejestracji.


6. Po dokonaniu rejestracji na podany przez Użytkownika adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Kliknięcie linku aktywacyjnego kończy proces rejestracji Użytkownika i stanowi potwierdzenie prawdziwości danych podanych w formularzu rejestracyjnym.

7. Operator Sklepu może odmówić zarejestrowania Użytkownika jeżeli zachodzą przypadki określone w ust. 12.

8. Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną jest równoznaczne ze złożeniem oświadczeń następujących treści:

a. przystępuję do korzystania z usług dobrowolnie,

b. spełniam przewidziane w Regulaminie warunki zostania Użytkownikiem,

c. dane zawarte w formularzu rejestracyjnym są zgodne z prawdą i nie naruszają praw osób trzecich,

d. wyrażam zgodę na zawarcie umowy drogą elektroniczną,

e. wyrażam zgodę na otrzymywanie na wskazane w formularzu rejestracyjnym dane korespondencyjne informacji systemowych, wiadomości od Operatora oraz informacji handlowych jak i informacji o utrudnieniach, zmianach czy przerwach technicznych w działaniu Sklepu, w tym celu prosimy o wyrażenie zgody na przesyłanie danych drogą elektroniczną poprzez zaznaczenie opcji newsleter.

9. Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.

10. Operator Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną jeżeli Użytkownik nie wykazywał aktywności w Sklepie, w szczególności nie złożył zamówienia lub nie logował się na Konto Użytkownika w ciągu 2 lat od ostatniej aktywności.

11. Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem Użytkownikowi dostępu do Konta Użytkownika oraz jego usunięciem.

12. Operator Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli:

a. cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu,

b. działalność Użytkownika jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,

c. otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności,

d. uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Użytkownika o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Konta Użytkownika,

e. Użytkownik dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,

f. Użytkownik w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,

g. podane przez Użytkownika dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą, a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.

13. Przez obiektywnie uzasadnione wątpliwości, o których mowa w ust. 12 pkt g. należy rozumieć w szczególności podanie nieistniejącej miejscowości, podanie nazwy nieistniejącej ulicy w danej miejscowości, podanie jako nazwy odbiorcy danych fikcyjnych (np. postaci bajkowych).

14. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Operatora Sklepu zostanie przesłane na podany w Koncie Użytkownika adres e-mail. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym usunięciem Konta Użytkownika. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Użytkownika może zostać złożone przez przesłanie jego treści na adres e-mail podany do kontaktu w osobnej zakładce strony internetowej Sklepu lub poprzez usunięcie Konta Użytkownika.

15. Jeżeli wypowiedzenie nastąpiło ze strony Operatora Sklepu ponowna rejestracja jest możliwa po uzyskaniu zgody Operatora.

16. Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.

17. Termin wypowiedzenia umowy przez Operatora Sklepu w przypadkach, o których mowa w ust. 10 i 12 wynosi 14 dni.



§. 6. WARUNKI SPRZEDAŻY


1. Operator Sklepu prowadzi sprzedaż towarów prezentowanych na stronach Sklepu Internetowego AS Jewellery. Ktorych jest pelnoprawnym pomysłodawcą oraz producentem.

2. Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego AS Jewellery są: Sprzedający oraz Kupujący.

3. Umowa sprzedaży może zostać zawarta zarówno z Użytkownikiem zarejestrowanym (posiadającym Konto Użytkownika) jak i z Użytkownikiem niezarejestrowanym. Użytkownik niezarejestrowany, w celu zawarcia umowy sprzedaży, musi każdorazowo:

a. podać dane wymagane do rejestracji, o których mowa w § 5 ust. 4 lub 6 oraz

b. zapoznać się i zaakceptować postanowienia Regulaminu.

4. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 lub 543 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.; dalej: Kodeks cywilny). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wycofania poszczególnych towarów prezentowanych na stronie Sklepu. Zmiana cen lub wycofanie towaru nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

6. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną.

7. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Użytkownika i jego akceptacji przez Sprzedającego, z zastrzeżeniem ust. 10-12. Szczegółowy opis trybu zawarcia umowy sprzedaży określają postanowienia ust. 8-12.

8. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 13.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

9. Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej stanowi ofertę zakupu w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, która jest wiążąca w terminie 5 dni roboczych (po tym czasie wygasa) i składa się z następujących czynności:

a. wybrania towarów spośród prezentowanych na stronach Sklepu,

b. dodania ich do koszyka,

c. wybrania sposobu zapłaty i dostawy,

d. zalogowania do Konta Użytkownika w przypadku, gdy zamówienie składa Użytkownik zarejestrowany, chyba że zalogował się wcześniej,

e. dopełnienia obowiązków, o których mowa w ust. 3 w przypadku, gdy zamówienie składa Użytkownik niezarejestrowany,

f. kliknięcia przycisku "wyślij zamówienie".

10. W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedający, w terminie 5 dni roboczych, wysyła wiadomość e-mail na podany przez Użytkownika adres e-mail lub kontaktuje się telefonicznie w celu:

a. zaakceptowania zamówienia (oferty) – w takim przypadku umowa sprzedaży zostaje zawarta w dniu złożenia oświadczenia,

b. odmowy przyjęcia zamówienia (oferty) – w takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy,

c. propozycji zmian, tzw. kontroferta – w takim przypadku do zawarcia umowy konieczna jest akceptacja kontroferty przez Użytkownika.

11. Przyczyną wystąpienia z kontrofertą, o której mowa w ust. 10 pkt c mogą być w szczególności takie okoliczności jak: brak towarów w magazynie lub u dostawców Sklepu, itp.

12. Kontroferta, o której mowa w ust. 10 pkt c jest wiążąca dla Sprzedającego w terminie 2 dni. Po tym czasie kontroferta wygasa. Akceptacja kontroferty przez Użytkownika w terminie jej obowiązywania (2 dni) powoduje zawarcie umowy sprzedaży na warunkach określonych w kontrofercie.

13. Wszystkie ceny prezentowane na stronach Sklepu Internetowego AS Jewellery podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

14. Sklep Internetowy AS Jewellery wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT Użytkownik powinien zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zamówienia.

15. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zlecenia był jak najkrótszy, jednak nie dłuższy niż 14 dni roboczych.



§. 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY


1. Zgodnie z ustawą  z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownej informacji drogą elektroniczną do Działu Obsługi Klienta sklepu na adres biuro@asjewellery.pl, bądż wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu 14dni od daty otrzymania towaru, jak również poprzez kontakt telefoniczny z naszym biurem obsługi pod numerem +48 532859893, w tym celu prosimy o przygotowanie informacji mających na celu łatwiejszą identyfikację rozmówcy.

2. W przypadku skożystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni kalędarzowych od daty przyjętej jako datę odstąpienia od umowy na adres Sklepu w stanie niezmienionym, nieuszkodzonym, a w przypadku uszkodzenia zawartości wchodzącej w skład zamówienia, konsument jest zobowiązany ponieść koszty naprawy, czy zniwelowania szkody na rzecz sprzedawcy, w tym celu:

- Sprzedawca jest zobowiązany przedstawić konsumentowi stosowne orzeczenie naprawy, kosztorys na podstawie którego sprzedawca ma prawo do umniejszenia kwoty należnej do zwrotu.

Tym samym by uniknąć dodatkowych kosztów, Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania pierwszego, jaki otrzymał od Sprzedającego. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty (dowodu zakupu) a także oryginalne opakowanie również wtedy, gdy zostało usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną.

Kupujący dokonujący zwrotu zakupionego przedmiotu, zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności i zapakowania zwracanego przedmiotu w sposób nie narażający produkt na uszkodzenie, by uniknąć dodatkowych kosztów, wszelkie spory nieuregulowane niniejszą treścią regulaminu będzie rozstrzygał Sąd odpowiedniej instancji.


Sprzedawca uprzednio zobowiązuje się do wydania konsumentowi formularza odstapienia od umowy zawartej na odległość potwierdzającego zwrot zakupionych  przedmiotów oraz dokumentów zakupu.

Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest w zakładce DOWNLOAD-pliki do pobrania w katalogu głównym dostępnym w kolekcji sklepu online www.asjewellery.pl

http://asjewellery.pl/pl/download/181-oswiadczenie-odstapienia-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html

Konsument zobowiązany jest do wydrukowania formularza, oraz prawidłowego wypełnienia, podpisania i odesłania na adres sklepu zeskanowanego dokumentu na biuro@asjewellery.pl w tytule wpisując treść odstąpienie od umowy nr(numer zawartej umowy otrzymany w mailu po dokonaniu zakupu), bądż odesłania standardową pocztą na adres sklepu:

PPH Anna Styś

ul. Zdzieska 37A

63-810 Borek Wlkp.

kom: 0048 532 859 893



4. Zwrot zapłaconej przez Użytkownika kwoty zostanie dokonany przelewem na wskazane przez Użytkownika konto bankowe uwzględnione w formularzu odstąpienia od umowy.


5. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki towaru do Konsumenta, tylko koszty zakupionego towaru, wszelkie formy przesyłki wchodzą w skład kosztów bezzwrotnych, z których sprzedawca nie pobiera kożyści materialnych dlatego odstępując od umowy sprzedaży Konsument jest zobowiązany odesłać towar na swój koszt.

6. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.


§. 8. PERSONALIZACJA


1. Potwierdzone dokładnym opisem dodatkowej usługi na mail: personalizacja@asjewellery.pl z podaniem w treści numeru zamowienia oraz danych użytkownika podanych przy rejestracji konta lub podczas dokonywanego zakupu przez osoby niezarejestrowane uwzględnione w treści wiadomości dołączonej do zakupu podczas składania zamówienia.

2. Personalizacja umożliwia użytkownikowi:
- zmianę długości łańcuszka
- łączenie wzorów
- kompozycję, aranżacje, tworzenie zupełnie nowych produktów.

3. Z personalizacji może skożystać każdy, kto dokonał pełnej rejestracji w naszym sklepie internetowym, jak również osoby składające zamówienia jako "Gość", w tym celu osoby zainteresowane są zobowiązane wystosować mail z uwzględnieniem danych umieszczonych w art §. 8.1

4. Sprzedajacy zastrzega sobie prawo do odmowy i nie uwzględniania zwrotów zakupionych towarów z kategorii personalizacja, a mianowicie, towary personalizowane są ściśle wykonywane wedle zaleceń konsumentów na podstawie informacji nadesłanych drogą elektroniczną do sprzedawcy art §. 8.1 i nie figurują jako stały asortyment sklepu.

-grawerowanie

-dopasowywanie długości naszyjników, bransoletek.

-wykonywane naszyjnika względem kompozycji konsumenta i tworzenie tym samym wzoru, nie będącego stałą ofertą sklepu, mimo uwzględnienia pojedyńczych elementów z naszej oferty.

-wykonywanie produktów z innych materiałów niżeli przedstawione w stałej ofercie sklepu.

5. Koszty personalizacji są ustalane indywidualnie względem powierzonych informacji i nie stanowią kosztów stałych i pełnią funkcję jednorazową, bezzwrotną dla usługi.

6. Kupujacy dokonujacy zakupu z kategorii towarów personalizowanych proszony jest o zapoznanie się z warunkami regulami przed rejestracją konta.



§. 9. PROMOCJE I RABATY


1. PROMOCJE I RABATY są to zniżki przyznawane Klientom w sklepie online z tytułu różnych okazji ustalonych przez Sprzedawce.

2. Z promocji i rabatów może skorzystać każdy, kto dokonał pełnej rejestracji jak również "Goście" z podaniem aktualnych danych osobowych do wysyłki uwzględnione w art §. 5.4.

3. Wszelkie promocje i rabaty są ograniczone czasowo, tj., warunki i ograniczenia ustala sprzedawca.

4. Promocje i rabaty są udzielane na podstawie kodów rabatowych przez administratorów sklepu, sprzedawce, jak również na podstawie "Reguły Cenowej Katalogu"

5. Sprzedawca jest zobowiązany do udostępnienia treści kodu rabatowego wszystkim konsumentom o ile ten ze kod nie jest ograniczony specjalnymi warunkami przyznanymi określonej grupie konsumentów spełniających te kryteria.

6. Warunki specjalne i oferty przyznawane określonej grupie kupujących, są to rabaty określone stopą procentową przyznawane na specjalnych warunkach dla grupy osób dokonujących jednorazowego zakupu powyżej określonej kwoty, bądź stałych klientów, którzy dokonali ponownych zakupów, min trzy razy od zarejestrowania konta w panelu użytkownika sklepu.

7. Te warunki oraz wszelkie oferty promocyjne ściśle określa sprzedawca na podstawie informacji zamieszczonych na stronie sklepu online www.asjewellery.pl oraz na portalach społecznościowych pełniących funkcję promocjii sklepu.

8. Kody rabatowe jest to ciąg liter, liczb, bądź liter i liczb składających się z polskich znaków.

9. Aby skorzystać z promocji, użytkownik przed dokonaniem płatności zobowiązany jest do manualnego wprowadzenia treści rabatu ustalonego przez sprzedawce, w tym celu należy wpisać w/w text(kod rabatowy) w pole KUPONY widoczne na stronie Podsumowanie:
-dodaj produkt do koszyka
-przejdź do realizacji zamówienia
-na stronie podsumowanie pod wizerunkiem produktu w polu KUPONY wprowadź kod rabatowy.

10. Sprzedajacy zastrzega sobie prawo do odmowy i nie uwzględniania zwrotów zakupionych towarów z kategorii PROMOCJE I RABATY jeżeli podczas zakupu kupującyh dodatkowo skożystał z personalizacji produktu.


11. Sprzedawca zapewnia, iż zakupione produkty w promocyjnych cenach nie posiadają wad i nie odbiegają od norm produkcyjnych.

12. Sprzedawca udziela tej samej gwarancji na wszystkie produkty zakupione w ofercie promocyjnej co na produkty zakupione po za promocją i dopełni wszelkich starań mających na celu usuniencie wad niezależnych od użytkownika.

§. 10. KARTY UPOMINKOWE

1. Właścicielem, autorem, oraz głównym i jedynym sprzedawcą Kart upominkowych Marki AS jest PPH AS Anna Styś, ul. Zdzieska 37a, 63-810 Borek wlkp., NIP: PL6961813380, REG: 302717365, kom.: 532859893, będąca równocześnie właścicielem sklepu internetowego www.asjewellery.pl, będącego wyłącznym dystrybutorem Kart upominkowych Marki AS Jewellery. PPH AS Anna Styś z siedzibą w Borek Wlkp., ul. Zdzieska 37a, NIP PL6961813380, REG: 302717365, nie akceptuje kart i zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia i akceptacji zniżki na zakup w sklepie www.asjewellery.pl voucherów pochodzących z nielegalnego źródła, nie będące własnością i autorstwem Marki AS Jewellery.

3. W celu unikniecia zbędnych nie porozumień z tytułu weryfikacji autentyczności posiadanych kart upominkowych naszych klientów, firma AS Jewellery, wprowadziła indywidualne kody zabezpieczające, które są wysyłane drogą elektroniczną, oraz sms-em na podane w zamówieniu dane użytkownika karty

4. Kody zabezpieczajace Karty upominkowej są udostępniane tylko i wyłącznie po prawidłowo zrealizowanej płatności lub zaksięgowanej płatnosci przelewem standardowym, dane do przelewu standardowego dostępne są w sekcji płatność regulaminu jak równiez udostępnione naszym klientom po prawidłowo dokonanym zakupie karty upominkowej.

4. Karty upominkowe AS Jewellery są dostępne dla wszystkich klientów sklepu internetowego www.asjewellery.pl w katalogu głównym kolekcja/Karty upominkowe.

5. Karty upominkowe AS Jewellery to voucher na zakup dowolnego produktu w sklepie online pod adresem www.asjewellery.pl, karta upoważnia do zakupu produktów dostępnych w sklepie, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia magazynowe produktów wchodzących w skład pozycji oraz ilości produktów dostępnych/niedostępnych w momencie realizacji kuponu.

6. Karty upominkowe są dostępne dla klientów w zróżnicowanej wartości pieniężnej, tj., od 150pln do 2000pln, wartość wybranego vouchera/karty upominkowej jest wartością brutto i stanowi równowartość polskich złotych

7. Dokonaj zakupu Karty Upominkowej, podczas zakupu możesz podać dane osoby obdarowywanej, lub wybrać własne dane.

8. Karta ma charakter Kodu, lub udzielonej zniżki na zakup przez wybraną osobę, Kody są generowane po dokonanym zakupie, Format kodu uprawniającego do zakupu w naszym sklepie może zawierać treść osoby obdarowywanej, lub osoby kupującej z dodaniem dodatkowych znaków pełniących funkcję indywidualnego kodu zabezpieczającego i jest dostępny tylko dla osoby obdarowywanej oraz osoby dokonującej zakupu.

9. Karta upominkowa nie posiada daty ważności i jest ważna do końca realizacji zakupu

10. Kupon upoważnia do zakupu wszystkich dostępnych produktów w naszym sklepie i może stanowić częściową wartość zakupu, do kuponu można dokonać dopłaty, w tym celu należy skontaktowac się z Działem Obsługi klienta na biuro@asjewellery.pl, lub telefonicznie 532859893, w celu uzyskania prawidłowej wyceny wartości należnej różnicy za zakup w kwocie wyższej niż posiadany voucher karty upominkowej.

11. Karta upominkowa nie podlega wymianie gotówkowej, firma AS zastrzega sobie prawo do odmowy wypłaty gotówkowej, zwrotu pozostałej wartości karty, wszelkie pozostałe środki pireniężne pozostałe na karcie upominkowej utrzymane są do wykorzystania przy następnych zakupach.

12. Karta upominkowa podlega zwrotowi, jednakże należy pobrać oryginalny formularz odstapienie od umowy, dostępny u dołu strony, pod kazdym produktem, w tym celu należy odesłać na adres podany w formularzu, prawidłowo wypełniony formularz, bądź uprzednio wydrukowany oryginał formularza, prawidłowo wypełnić, ze skanować i przesłać drogą elektroniczną na adres biuro@asjewellery.pl nie później niżeli w ciągu 14dni od daty przyjętej jako zakup produktu dokonany drogą elektroniczną.

13. Podsumowanie.

Karty upominkowe AS Jewellery  można wykorzystywać wyłącznie na zakupy w sklepie Marki AS Jewellery Online dostępnym na stronie www.asjewellery.pl lub pod numerem telefonu 0048 532859893. Kart upomninkowych  Marki AS Jewellery nie można używać w celu zakupu produktów w innych sklepach. Kart upominkowych AS Jewellery nie można wymieniać na gotówkę (dotyczy to także niewykorzystanych środków), Jednakże, bez szkody dla gwarantowanych praw do zwrotu pieniędzy w przypadku anulowania umowy internetowej, tzw. odstąpienia od umowy lub wszelkich niezgodności. Aby sprawdzić saldo karty lub wynikające z niej korzyści, zadzwoń pod numer 0048532859893, lub odwiedź stronę  www.asjewellery.pl Panel klienta. Firma AS Jewellery nie ponosi odpowiedzialności za ich wykorzystanie bez zgody właściciela karty. Zakaz odsprzedaży. Uzyskanie karty upominkowej AS Jewellery nie jest równoznaczne z gwarancją zakupu jakiegokolwiek produktu. Karty upominkowe AS Jewellery  są wydawane bez określonej daty ważności. Firma AS zastrzega sobie jednak prawo do aktualizacji z odpowiednim wyprzedzeniem warunków korzystania z karty upominkowej AS Jewellery (dostępne pod adresem https://asjewellery.pl/content/9-regulamin i wynikających z tego zmian dotyczących zakupów przy użyciu karty lub lokalizacji, w których można zrealizować kartę). W przypadku wszelkich zmian właściciel karty może zwrócić kartę w celu żądania zwrotu pozostałych na karcie środków. Warunki korzystania z kart upominkowych AS Jewellery podlegają obowiązującym w Polsce przepisom prawa. Wystawcą kart upominkowych jest PPH AS Anna Styś, z siedzibą zarejestrowaną w Polsce, ul. Zdzieska 37A, 63-810 Borek Wielkopolski, NIP: PL6961813380, REG.: 302717365. Wszelkie prawa zastrzeżone.


§. 11. PŁATNOŚCI


1. Za zakupy w Sklepie można zapłacić w następujący sposób:

a. Przelewem na rachunek bankowy
b. Za pomocą płatności internetowych, Przelewy24 - wybrane platformy bankowe online, karty płatnicze, PayU - wybrane platformy bankowe online dodatkowo systemy Ratalne, również płatności kartą, 
c. Za pośrednictwem płatności PayPal dla płatności dowolną kartą lub przy uzyciu zarejestrowanego konta bankowego - najlepszy dla transakcji zagranicznych.

2. Dane do wykonania płatności w PLN - Polski Złoty:

PPH "AS" Anna Styś,

ul. Zdzieska 37 a,

63-810 Borek Wielkopolski,

IDEA Bank

NR: PL 98 1950 0001 2006 4903 0529 0003

5. W przypadku zapłaty przelewem na rachunek bankowy wstępna realizacja zakupu nastepuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. W tytule przelewu zamawiający powinien podać numer zamówienia. Czas realizacji jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty.

6. Każdy klient dokonujący zakupu przy wyborze formy płatności przelewem, akceptując regulamin, zobowiązuje się do dokonania wpłaty nie później niżeli w ciągu 5 roboczych dni, począwszy od daty zakupu, nie wywiązanie się z tej formy płatności może mieć skutki prawne. Decydując się na zakup, klient nie wyraża przeszkód do dokonania wpłaty.

§. 12. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON


1. Operator Sklepu dołoży wszelkich starań, aby Sklep Internetowy AS Jewellery oraz wszystkie usługi udostępniane za jego pośrednictwem działały w sposób ciągły bez jakichkolwiek zakłóceń.

2. Operator Sklepu zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną Konta Użytkownika, w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usług Sklepu.

3. Operator Sklepu zastrzega sobie prawo do czasowego, nie dłuższego jednak niż 48 h wyłączenia niektórych funkcjonalności Sklepu w celu jego ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji za uprzednim poinformowaniem Użytkowników zarejestrowanych z odpowiednim wyprzedzeniem.

4. Użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie aktualizować podane podczas rejestracji dane w przypadku ich zmiany.

5. Użytkownik zobowiązany jest zachować w tajemnicy i zabezpieczyć login oraz hasło dostępu do Konta Użytkownika w taki sposób, aby nie miały do nich dostępu osoby nieuprawnione.

6. Użytkownikowi nie wolno przekazywać z wykorzystaniem Sklepu treści bezprawnych.

§. 13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


1. Operator Sklepu zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług.

2. Dane osobowe Użytkownika mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu w szczególności przedsiębiorcom pośredniczącym w zamawianiu usług kurierskich, operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki.

3. Baza danych osobowych Użytkowników podlega ochronie prawnej. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.

4. Administratorem danych osobowych jest Operator Sklepu Internetowego AS Jewellery, który dokonuje przetwarzania danych osobowych Użytkowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).

5. Operator Sklepu może przetwarzać następujące dane charakteryzujące sposób korzystania przez Użytkownika z usługi świadczonej drogą elektroniczną (dane eksploatacyjne):

a. oznaczenia identyfikujące Użytkownika,

b. oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał Użytkownik,

c. informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną,

d. informacje o skorzystaniu przez usługobiorcę z usług świadczonych drogą elektroniczną.

6. Operator Sklepu nie odpowiada za autentyczność informacji i danych podawanych przez Użytkowników lub informacji o Użytkownikach udostępnianych innym Użytkownikom. Operator Sklepu zaznacza, iż nie ma możliwości ich zweryfikowania, co do zgodności ze stanem rzeczywistym.

7. Operator Sklepu nie udostępni w żaden inny sposób, niż to wynika z celu działalności Sklepu oraz zakresu udzielonej zgody i oświadczeń, informacji i danych o Użytkownikach jakimkolwiek innym podmiotom trzecim bez podstawy prawnej nakazującej Operatorowi Sklepu takie działanie i zapewnia o podejmowaniu wszelkich starań, aby informacje te były strzeżone właściwie, a w szczególności w sposób przewidziany przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

8. Operator Sklepu zapewnia Użytkownikom realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia.

9. Skorzystanie z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych z systemu Sklepu jest dokonywane na podstawie przesłania do Operatora Sklepu pocztą elektroniczną stosownego żądania wraz z podaniem imienia i nazwiska/firmy Użytkownika.

10. Skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest równoznaczne z wyrejestrowaniem się Użytkownika oraz wypowiedzeniem umowy.

11. Wraz z usunięciem Konta Użytkownika Operator Sklepu usunie dane Użytkownika na stałe i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym przetwarzania danych osobowych Użytkownika. Administrator zastrzega sobie jednak możliwość przetrzymywania danych takich jak czas i adres IP logowania użytkownika po usunięciu konta na potrzeby Policji i prokuratury oraz danych niezbędnych do rozliczenia wykonanych usług do czasu ich rozliczenia.


§. 14. REKLAMACJE


1. Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:

a. Imię i nazwisko,

b. numer zamówienia

c. opis niezgodności towaru z umową,

d. datę zakupu,

e. protokół szkody,

f. ewentualne zdjęcie

3. Zastosowanie się do ust §. 13.2 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.

4. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: dok@asjewellery.pl

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.



§. 15. GWARANCJA


1. Wszystkie wyroby zakupione w naszym sklepie online objęte są 24-ro miesięczną gwarancją. Gwarancję udzielamy na wszelkie wady produkcyjne, jeśli takie pojawią się zobowiązujemy się do usunięcia ich bezpłatnie.

2. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wyrobu (zarysowania, ścieranie materiału), oraz innych uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania biżuterii (wgniecenia, uszczerbienia, zerwania naszyjników),  jednak w każdej chwili mogą Państwo odpłatnie odnowić biżuterię, naprawić w naszej firmie, proszę pamiętać, że na wyroby zakupione u nas bezpośrednio poprzez sklep online otrzymają Państwo szybką i bezkonkurencyjną wycene.

3. Podstawą do uwzględnienia gwarancji jest zachowanie potwierdzenia zakupu, tj., danych personalnych umożliwiające weryfikację danych osobowych (dane użytkownika konta, dane adresowe kupującedgo, odbiorcy towaru)

4. Nie wymagamy dowodów zakupu od zarejestrowanych użytkowników sklepu, wystarczy poprawna weryfikacja danych osobowych, dla pozostałej grupy osób tj., urzytkowników zarejestrowanych jako "gość" czy osoby dokonujące zamówień za pośrednictwem innym niż sklep online, podstawą uwzględnienia gwarancji jest zachowanie dowodu zakupu.

5.Spełnienie odpowiednich warunków uwzględnionych w regulaminie sklepu online.

§. 16. WYSYŁKA

1. Na podstawie sprawdzonych środków transportu jak również na podstawie wszelkich wytycznych udostępnionych i sprawdzonych w praktyce usług dostawców przez ostatnie lata, z gamy firm dostępnych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, wychodząc na przeciw wszystkim naszym klientom zarówno tym krajowym i z terenów objętych obszarem Unii Europejskiej zapewniamy, iż najlepszą i najbardziej kompatybilną do naszych usług spedycyjnych jest Urząd Poczty Polskiej i za jego pośrednictwem świadczymy wszelkie dostawy/wysyłki naszych wyrobów.

2. Mając na uwadze dobro naszych klientów, Poczta Polska, prócz najniższej kwoty nadania, tj. wysyłki krajowej jak i miedzynarodowej daje również ubezpieczenie każdej przesyłki w cenie równej 500zł bez względu na wartość zakupionych porzedmiotów, ekonomiczne opakowanie, gwarancję dostarczenia w ciągu 24-48h, punkty odbioru osobistego w całym kraju i na terenie UE, możliwość śledzenia statusu nadania za pośrednictwem mobilnej aplikacji jak rówbnież za pomocą strony internetowej dostępnej w panelu użytkownika po kliknięciu na numer śledzenia.

3. Czas i realizacja wysyłki zakupionego produktu jest zupełnie odrębnym etapem realizacji zamówienia i często ten czas i realizacja jest mylona z czasem od zakupu do wykonania zakupionego przedmiotu, a samej wysyłki. Wszystkie produkty są wykonywane ręcznie na "kliknięcie", nie prowadzimy stanu magazynowego, z powodu udostępnianej opcji personalizacji wyrobów, jak również z powodów uniknięcia zbędnego starzenia się wyrobów powstałych z metali szlachetnych.

4. Podsumowanie:

  1). Czas realizacji zamówienia od momentu prawidłowo dokonanej platności (od 2-14 dni roboczych) Uwarunkowany i zmienny w stosunku do podanych w zamówieniu wytycznych jak również uwarunkowany okresowo względem wzmorzonej sprzedaży.

  2). Czas wysylki (1-2dni Polska/4-14dni zagraniczne) uwarunkowany lokalizacją

(PP gwarantuje dostarczenie w dniu następnym od nadania w dużych miastach)

§. 17. DZIAŁ OBSLUGI KLIENTA:

1. Wszystkim naszym klientom udostepniamy Biuro Obsługi ściśle związane z usługami marki AS Jewellery oraz sklepu online www.asjewellery.pl

2. Biuro czynne jest pod numerem telefonu Kom.: 0048 532 859 893, 6 dni w tygodniu:

    PN-PT od 8.00 do 18.00

    SO od 8.00 do 15.00

3. Dodatkowe usługi, zapytania:

   mail: biuro@asjewellery.pl

   mail: personalizacja@asjewellery.pl

   www.facebook.com/AS-Jewellery.pl

4. Marketing-wszelkie sprawy związane z uslugami reklamowymi, biznes-promocja, usługi barterowe, hurtownie, oferty handlowe prosimy kierować bezpośrednio na mail: dok@asjewellery.pl jak również pod numerem Kom.: 0048 661357533

PPH "AS" Anna Styś

Marka AS JEWELLERY

Ul. Zdzieska 37 A

63-810 Borek Wlkp.

NIP: PL6961813380

REGON: 302717365

www.asjewellery.pl

mail: biuro@asjewellery.pl

mail: personalizacja@asjewellery.pl

mail: oferta@asjewellery.pl

mail: reklamacje@asjewellery.pl

mail: praca@asjewellery.pl

kom.: 0048 532859893

kom.: 0048 661357533


§. 18. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.

2. W razie sporu powstałego w związku z wykonywaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu strony zobowiązują się do jego rozstrzygnięcia w sposób polubowny działając w dobrej wierze.

3. W razie niemożliwości dojścia do porozumienia w sposób wskazany w ust. 2. sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Operatora Sklepu. Zdanie poprzedzające nie ma zastosowania do sporów, których stroną jest konsument.

4. O każdej zmianie Regulaminu Operator Sklepu powiadomi zarejestrowanych Klientów poprzez wiadomość e-mail z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.

5. Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2015r.